2008/02/16

Mt. Fuji and Shadow Play

Last Friday, I ran about one hour later than usual - it was light already. I climed up on our roof and to my delight, very snowy Mt. Fuji was cleary visible!
金曜日には普段より1時間ほど遅い時間に走りましたので、既に明るくなってきていました。自宅の屋根に上ると、真っ白な富士山が見えました。
The Sun came up as I ran - here are pictures of my shadow projected on the riverbank and on a tree - making interesting scene.
走っている間に日が昇ってきました。下の写真は川岸と木に移った私の影です。


1 comment:

Unknown said...

First I think the above photo had getting by somewhere around Mt. Fuji.
I couldn't believe it that was got from near from your home.
It's great that you are always getting such a beautiful scenery.

富士山の写真は、富士山の近くから取ったのかと、思いました。
自宅からの写真だなんて信じられません。
いつもこんな景色が見れるなんていいですね。